بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ

3 Nisan 2008 Perşembe

Avrupa,PKK yı Destekliyor.

2002 yılıda PKK yı terör listesine alan AB şimdi Artin Agopyanın(Apo) isteği doğrultusunda kaldırıldıdı.
Bu gayet normaldir.
Allah Maide suresinde,Ayette buyuruyorki:(Yahudi ve Hıristiyanlar asla sizden razı olmazlar,taki onların Din ve milliyetlerine iltihak etmedikçe)(Onları dost edinmeyin,kim onları dost edinirse oda onlardandır.)diye buyuruyor.ABD de Lojistik destek sağlamakta.AKP onaylamaktadır.CHP çanak tutmaktadır.
Dine namaza,ezana,örtünmeye karşı olan CHP yi mecliste görmek istemiyorum.AKP nin ise bir an önce gitmesini istiyorum.Bütün partiler aynıdır.
Ben Laik değilim,Müslümanım.
Anasını kesenleri,kızına saldıranları,kumar oynuyanları,içki içenleri,faiz yiyenleri,çıplak gezenleri sevmiyorum,Ezana,namaza karşı olanları sevmiyorum.Zira bunlar Türk ve Müslüman değildirler.Vatan ve halk düşmanıdırlar.
Dışlarının görünüşü,içlerinin aynasıdır.PKK bitse bile dini yönden,milli yönden ayrışımlar yaparak bizi bir birimize düşürmeye çalışacaklardır.Üç şeyi terk etmiyen benim vekilim olamaz.Bunlar:ABD+AB+IMF+PKK,Bunlar terk edilmeli ve düşman bilinmelidir.

Hiç yorum yok: